nedeľa 18. júla 2010

Temná stránka produkcie mlieka

Krutosť v najväčšej mliekarenskej farme v New Yorku (USA)
Temná stránka produkcie mlieka
http://www.youtube.com/watch?v=LRikvNVhofc


Nový prieskum organizácie Mercy for Animals vás zavedie za zatvorené brány najväčšieho priemyselného mliekarenského chovu v New Yorku. Odhaľuje kravy príliš choré alebo zranené, aby vôbec stáli, teľatá, ktorým vypaľujú rohy a odsekávajú chvosty bez použitia anestetík, kravy trpiace od neošetrených infekcií a otvorených rán, novorodené teliatka odvlečené od svojich matiek a kravy vystavené preplneným a špinavým životným podmienkam.

1 komentárov:

nataša povedal(a)...

Odkedy som videla toto video, mám úplne scvrknutý žalúdok. Nedokážem dať do seba žiadny kus mäsa, vajca, mlieka ani mliečnych výrobkov. Namiesto mliečka si dám radšej makové rezance, veď mak obsahuje veľa vápnika. Ja dúfam, že všetci chorí ľudia(na mozog) z tej farmy boli alebo budú rovnako potrestaní, ako trestali oni úbohé zvieratká. Toto video je najväčšia krutosť, akú som kedy videla. Je to horšie než horor. Ja by som im dokázala urobiť to isté, čo urobili oni kravičkám. Tým mužom na čele s vlastníkom by som odsekla chvosty zaživa, potom by som ich nechala pomaly umrieť kopancami a bodaním do tela. Kvílili by od bolesti ako tie úbohé zvieratká. Pán boh neexistuje. Nenechal by konať takúto vec. A ak naozaj si niekto ešte aj po tomto videu myslí, že existuje, potom sa môže pán boh poriadne hanbiť. Aj tak by som chcela vedieť, či sa s tým niečo urobilo. Ako vôbec mohla táto farma fungovať, čo oni nemajú veterinárne a hygienické kontroly???????? Vie mi niekto povedať, či sa s tým niečo robilo? Boli potrestaní títo grázli???

Zverejnenie komentára